Torsdag den 13:e Januari 2011

Haha råkade skriva torsdag den 13:e Januari 2022 först :P Det blev wätt så wedigt fel :P
Men dit ska vi komma nån dag också mina vänner =)
Sara kom hit tidigare idag och tog en te med mig sen åkte vi bort till Pilla och Emma och tog en fika där =)
Fick en bild igår på Johanna och Dennis bebis.
Jag lovar det är det vackraste och finaste jag sett någonsin!!! Kan man verkligen bli så jävla underbart söt?
Ja de är tydligt det. =)
Vill bli av med min rethosta nu så jag får träffa bebisen! =)

Har precis gjort veckans uppgift att söka 5 jobb. Ringde ett samtal på sista jobbet och det lät riktigt lovande och hon verkade intresserad. Skickade iväg mitt CV till hennes mejl så skulle hon ringa mig i morgon så skulle vi bestämma en tid. =) HAHAH så jävla VÄÄÄL! Förhoppningsvis så går allt som jag vill och då blir jag kanske inte så långvarig i det nya boendet som vi ska flytta till snart =)
Fick även ett annat erbjudande idag om att följa med till Norge!
Har ju haft tanken att åka dit och jobba några månader och efter den pratstunden blev jag ju inte mindre sugen :P
Men vi får se hur det går med det här nu för jag stannar ju helst i Sverige =)
Men intresset är fortfarande stort att arbeta i Norge =)

Peace Out!      /Elin*


BJUDER PÅ DEN BARA FÖR ATT JAG ÄR SÅ JÄVLA GLAD IDAG! =)


Kommentarer
Postat av: sundarii

Du hänger med Emma dit? :)

2011-01-14 @ 08:47:12
Postat av: Elin

I sånt fall ja =)

2011-01-14 @ 12:06:28
URL: http://dumboelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0