Tisdag den 11:e Januari 2011

Japp. Idag har jag haft Diabetes i 10 år.
Åren får tala för sig själv tycker jag =)
Nyss gjort mig klar för att snart åka på möte i Mjärdevi.
Sen ska jag in till stan och träffa Emma. Vi ska fixa lite stuff =)
Hoppas på en sak idag :D LÄNGTAR!!!! <3
Sen får vi se vad kvällen erbjuder, ska iaf gå promenad med Emma om hon fortfarande vill =)
Vi ska bli duktiga =)
Har fått för mig att jag ska sluta dricka Oboy, ganska mycket socker i det.
Så i morse blev det en kopp te istället. (Ja jag vet att jag har socker i tet också men de är själva grejen att sluta med nått man alltid hållt på med) :D
Sommaren 2011 kommer INTE bli som alla andra sommrar. Ska bli smärt och fin :D
Längtar tills nästa vecka också. Då ska jag få träffa en som jag inte träffat på EVIGHETER! :D

Peace Out!        /Elin*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0