Tisdag den 11:e Januari 2011

Bara för att denna dag är så himla speciell och så jävla bra så skriver jag 2 gånger :P
Mötet gick kanoners. Min handläggare var super nöjd med mina ansökningshandlingar.
Som hon sa: Det var länge sen jag kunde sitta och läsa ett brev och le så här mycket. Bra jobbat!
Är ju nästan så man känner sig lite stolt faktisktt ;)
Är på knas humör :P Känns som att jag skulle kunna springa jorden runt om 30 minuter :P
Haha ja hur nu det skulle gå till men det är en annan historia =)

Jag säger bara ÖDET!!! Det är fan ödet som avgör saker och ting. Jag börjar tro på ödet faktiskt. =)
Ödet är bra grejer =) Nu vart det lite mkt ödet här :P
Jag vill igentligen vänta med att säga nått men kan fan inte hålla mig längre.
Johanna och Dennis fick sin bebis idag!!!!
Det blev en flicka och hon kom till världen 14.37 vägde 4300g och var 56 cm lång =)
Välkommen älskade barn!!! <3 :D
Nu vet jag ÄNTLIGEN vad jag ska hålla mig till för färger på allt som jag ska köpa :D
Jag kände att det var nått med denna dag bara för att jag har 10 års jubileum idag och titt va rätt jag hade =)

Peace Out!        /Elin*



BJUDER PÅ DEN BARA FÖR ATT JAG ÄR SÅ JÄVLA SNÄLL! =)

Kommentarer
Postat av: Emma

hihihi... BÄBIS <3

2011-01-11 @ 23:24:05
URL: http://theblackpuma.blogg.se/
Postat av: sundarii

Fantastiskt! En stor tjej som kommer ta världen med ro. Hi hi. Äntligen är hon född. All gratulationer till Johanna & Dennis.

2011-01-12 @ 08:44:17
Postat av: Lina

Måste man hålla sig någon speciell färg bara för att det är en tjej???

ALLA gratulationer till Dennis å Johanna å så lillan med så klart.. :)

Å Ett "grattis" till dig med på 10 års jublemumet.. ;)

2011-01-13 @ 00:03:38
URL: http://minisixten.blogg.se/
Postat av: Elin

Lina: Nej de måste man inte men det är enklare att veta vad man ska köpa när man vet vad det är för kön!

2011-01-13 @ 02:14:02
URL: http://dumboelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0