Söndag den 23:e Januari 2011

Januari månad närmar sig sitt slut och denna helg sägs ju ska vara den fattigaste helgen på hela året.
Men det märktes fan inte när jag och Sara va på Ikano igår.
Va fullt med bilar och folk överallt :P
Helgen har iaf vart helt kanon =) Har spenderat helgen med Sara =)
I fredags fick jag ju ÄNTLIGEn träffa vackra Julia också. Och hon är det finaste jag någonsin sett. <3
Längtar tills jag får träffa henne igen. Sen fick ju självklart träffa johanna och Dennis också =)
Och de va länge sen ja gjorde det och de är inte likt mig och Johanna :P

Min iPhone har krånglat igen för mig.
Igår satt och skulle läsa upp en artikel för Sara på Aftonbladet om gravididet.
Kom in på den och sen la bara telefonen av. Den bara slockna. VA FAN??
Sara hade suttit och spelat lite på den innan men det va liksom inte dåligt batteri.
Och ni som har iPhone vet ju att man får en varning när det är 20% kvar men inte ens de kom upp.
Jahopp? Både Sara och jag hade kollat innan och de va inte dåligt batteri.
Kom hem och satte i laddaren och så funkade det igen.
Ladda telefonen hela natten och nu hände det igen!! Va Helvete!!!!
Blir så trött på detta!!!!! Tror inte iPhone tycker om mig :P
Men jag gör ju inget fel så undrar va fan de är :P

I morgon är det besök på Sjukhuset för en Diabeteskontroll och sen ska jag ringa Chefen för Harrys och se vad hon säger =) ÖNSKA MIG LYCKA TILL!!!!

Peace Out!          /Elin*


Kommentarer
Postat av: EmmaBritta

LYCKA TILL! :D

2011-01-23 @ 19:01:19
URL: http://theblackpuma.blogg.se/
Postat av: Elin

HIHI :D

2011-01-23 @ 19:56:10
URL: http://dumboelin.blogg.se/
Postat av: sundarii

Läste denna inlägg en dag för sent men jag håller ändå tummarna åt dig :)



Obs: Det vore riktigt grymt om du slapp bo så länge i den nya bostaden som du och jag hoppades på ;)

2011-01-24 @ 12:21:38

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0