Söndag den 16:e Januari 2011

I kvällens avsnitt av min blogg ska det handla om vänner.

Jag har mina vänner som jag vet är mina RIKTIGA vänner.
Det är en sån jävla skillnad på vänner och vänner.
Vissa har man riktigt varmt om hjärtat och viss/vissa äger halva ens hjärta och själ.
Vissa står lite på halvkant osv osv....
Man har den/dom som man drar sig till lite mer, dom som har det där lilla extra och betyder liiter mer.
ALLA har det så. Man väljer vilka man anförtror sig till och vilka man LITAR på!
Det är också en jävla skillnad.
Dom/den närmaste finns inget som heter: Aa men ja kan ja ringa dig sen? , eller avbryter en när man pratar om nått viktigt, eller att man bara kan prata med under viss tid på dygnet etc etc...
Alltså nu menar jag när man typ har nått viktigt att berätta eller så. Missförstå mig inte.
Jag ser mina vänner som en GRYMT viktig del i mitt liv och jag vet vem/vilka som ALLTID kommer stå kvar min sida och alltid se det goda och bra i mig oavsätt vad jag gör för val i livet. Dom/den kommer inte dömma mig!
Och det är SÅ skönt att veta vart min/mina DOM vännerna står någonstans.
Slut pratat om det nu =)

Helgen har varit bra. Vill bara bli frisk från rethostan så jag kan få träffa Vackraste Julia nån gång =)
LÄNGTAR nått så in i. =)
Nu ska jag äta och duscha efter att ha hållt i gång hela dagen =)

Peace Out!       /Elin*


Kommentarer
Postat av: Lina

Å en liten liten bebis. Du måste ta massa kort. Å ta reda på massa info jag vill veta. :) hihi. Puss <3

2011-01-17 @ 02:35:32
URL: http://minisixten.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Jag håller med dig helt elin om allt du skrev, det finns vänner och så finns det kompisar:)

DU var väldigt fin på bilden:)

2011-01-17 @ 16:24:28
Postat av: Elin

Lina: Hihi ja de är klart jag ska :D Puss<3



Pernilla: hihi tack så mycket :D

2011-01-17 @ 21:22:40
URL: http://dumboelin.blogg.se/
Postat av: Emma

Håller oxå helt med om det du skrev. :)

2011-01-17 @ 22:03:17
URL: http://theblackpuma.blogg.se/
Postat av: Anna

Så sant så sant. Med åldern märker man en tydlig skillnad på sina vänner. Många av dom som jag blev vän med för några år sedan kan jag tänka: Varför? Man fortsätter att umgås med det blir inte som förr. Man utvecklas åt olika håll och behåller dom vänner som liknar en mest. Du vet ju i alla fall var du har mig. <3

2011-01-18 @ 00:02:18
URL: http://cervix.blogg.se/
Postat av: Elin

Anna: De är verkligen så.

Hihi ja de vet ja <3

2011-01-18 @ 19:20:16
URL: http://dumboelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0