Måndag den 3:e Januari 2011

Ramlade in hemma för en stund sen.
Blev en snabbis till Ikano med Anna för att lämna in min iPhone för 4:e gången.
Sa att jag vägrar ha en lika dan nu. Så vi får se vad dom kommer på för lösning.
Har så jävla ont i ryggen idag även att jag fick massage igår.
Skulle ring VC idag med men glömde totalt bort det.
Nu ska jag käka lite sen ska jag träffa Mia en liten stund sen blire chill resten av kvällen vad jag vet just nu =)
I morgon är det möte i Mjärdevi. =)

Peace Out!     /Elin*


Kommentarer
Postat av: sundarii

Jag tiggde fram ett svar från en person om vart du skulle flytta. Och nu vet jag vart du ska flytta och det är väl inget att skämmas för! Jag har själv bott där och kan nog säga att det är typ som Skägget men ändå inte.

2011-01-03 @ 18:59:00
Postat av: Elin

Haha jasså? Jo de är sant men känns fan som snäppet värre iaf :P

2011-01-03 @ 21:40:15
URL: http://dumboelin.blogg.se/
Postat av: sundarii

Jag förstår dig för jag var tonåring när vi flyttade dit och jag protesterade som fan och tvingades följa med i flytten men började gilla läget ganska snabbt. Men det berodde nog mest på att vi bodde granne med en kiosk med billigt godis och cigg och så bodde vi nära Mc Donalds. Jag hade inga vänner där och skapade inga nya heller men jag hade min pojkvän då (Bibbis pappa) samt att jag jobbade hemma för mina småsyskon.



Men en sak avskydde jag som fan med stället är att mina saker blev snodda snabbt. Min cykel blev snodd fast den var låst och grannens förråd fick inbrott och tjuven klippte upp gallret och snodde min moppehjälm. Så bevara helst era värdefulla saker nära lägenheten, för förråden ligger oftast utanför gården. Men visserligen så var det år 2000 vi bodde där så läget har säkert förändrats sen dess.



Men jag bodde bara där i 1 ½ år för sen flyttade jag hemifrån så vi får hoppas att du får jobb och kan oxå flytta hemifrån snabbt därifrån;)

Kram!

2011-01-04 @ 09:33:36
Postat av: Elin

Sundarii: Hehe vi ska bo infarten efter kiosken. :P

Får hoppas att jag inte blir så långvarit som sagt =).



Kram

2011-01-04 @ 19:03:38
URL: http://dumboelin.blogg.se/
Postat av: sundarii

Va?! Vad häftigt! Vi bodde på 72, på botten :D

2011-01-05 @ 14:10:44
Postat av: Elin

Haha okej :P Gött =)

2011-01-06 @ 16:46:35
URL: http://dumboelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0