Måndag den 31:e Januari 2011

I morgon går vi in Februari och det är bara 4 veckor kvar innan lasset går.
Och idag börjar allvaret. Nu jävlar tänker jag inte strunta i det här för jag vill verkligen detta nu.
Och jag ska visa att jag klarar det!  Inget ska få komma i min väg.
Mäter allt idag för att sen se resultatet när jag närmar mig slutet. =)
Nu är det slut på alla dumheter! I can do this!
Helgen har varit kanon. Fredag spenderades med Sara och bilåkande i väntan på pojkarna =)
Lördagen blev det Vinterfest på Streetpack och det var riktigt kul =)
Igår träffade jag Johanna Dennis och lilla Julia<3  Underbart! <3
Nu ska jag fixa massor innan det är dags att åka iväg för första passet sen jävlar är jag igång =)

Peace Out!       /Elin*


Kommentarer
Postat av: sundarii

Åh, en av mina gamla vänner var oxå på Street Pack i lördags! Det var hon i mörkt hår som dansade på borden, om du minns ;) Haha. Typiskt henne.

2011-01-31 @ 19:25:47
Postat av: Elin

Haha de va faktiskt en mörhårig tjej som dansade på bordet. Kanske va hon då? =)

2011-01-31 @ 20:47:52
URL: http://dumboelin.blogg.se/
Postat av: sundarii

Hahahah! Hujamig. Vad världen är rå liten asså, en av mina bästa vänner och lilla DU på samma fest fast ni inte vet någonting om varandra, ni känner inte ens varandra - vilt främlingar men en gemensamt sak har ni - mig. ;)

2011-02-04 @ 08:05:39

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0