Måndag den 17:e Januari 2011

Idag känner jag mig på strålande humör =)
Vaknade och gick upp för att ringa veckans viktigaste samtal.
Och det samtalet slutade med riktigt strålande besked.
Känner mig så grymt taggad nu och verkligen INGET ska få komma i min väg.
Sen kom bäste Sara hem till mig, vi chillade sen tog vi en kopp te hos Lina och Klint för att sedan dra ett varv på Ikano =) Sara shoppade loss och fyndade riktigt bra faktiskt =)
Jag ska också inhandla massa nytt när ja får pengar :D hittade ett par skit snygga as bra svarta jeans på H&M som jag ska köpa =) Kommer ju förhoppningsvis få bra användning av dom ;)
Sen körde snälla Sara ut mig till Skänninge hem till Anna och här ska jag nu vara några dagar. Ska bli skönt att komma iväg lite och rensa lite tankar i en annan del av Världen =) Sitter aldrig fel.
Veckan är fullspäckad och det känns KANON! =)
I morgon ska jag ÄNTLIGEN få träffa Evo och jag längtar nått så förbannat.
Jag ska massa kort och bara KRAMA om honom!!! =)
Jag och Anna åt spagetti och köttfärsås för ett tag sen och nu vilar vi magarna innan vi ska ta våran timmes promenad. Skönt! =)

Peace Out!      /Elin*


SAKNAR DIG ÄLSKADE HUND! VI SES I MORGON! :D :D  <3

Kommentarer
Postat av: sundarii

Just det, det är ju imorgon du ska få träffa honom! Vad kul!

2011-01-17 @ 23:44:40
Postat av: Elin

hihi ja :D :D :D

2011-01-17 @ 23:46:16
URL: http://dumboelin.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja, Skänninge är så avsides så det är som att åka på spa i vildmarken när man kommer hit :p

2011-01-17 @ 23:57:40
URL: http://cervix.blogg.se/
Postat av: Elin

Haha ja ungefär. :P

2011-01-18 @ 14:40:33
URL: http://dumboelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0