Fredag den 7:e Januari 2011

Dagen började med att Sara ringde vid halv 9 tiden. Då var det bara att gå upp och käka frulle sen tog vi bäste Passaten och åkte till Mjölby för besktning.
Bäste bilen gick ju självklart igenom! Blankt papper barre =) Gött mos!
Sen tänkte vi att vi kan ju faktiskt passa på att hälsa på lilla Anna i Skänninge. Sagt och gjort. =)
Hon fyller år i morgon och vet inte om jag kan komma ut te na i möra så passade på och tog det idag istället.
Slipper jag ha dåligt samvete för att jag inte sagt grattis till henne och inte fått träffa henne när hon fyller =)
Väl hemma tog jag och Sara lite lunch sen drog vi ut till "landet" hem till henne Chribbe =)
Fixat iordning lite här och nu sitter vi vid varsin dator och nördar :P
Får se vad kvällen säger. =)
Blivit sjuk, jävla skit. Så på ett sätt så hoppas jag att Johanna och Dennis inte blir föräldrar riktigt än för då kan jag inte träffa bebisen. Men tycker ändå att bebis kan komma så har jag nått att se fram emot =)
Nu blire chill =)

Peace Out!        /Elin*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0