Fredag den 21:e Januari 2011

Denna vecka ahr bara sprungit iväg.
Åkte hem till Anna i Skänninge i måndags och va hos henne till onsdag.
Följde med henne till Motala lassarett för en operation som gick bra =)
Sen på onsdagkvällen blev det jobb på Harrys vilket gick hur bra som helst =)
kände mig as glad =) Igår var jag på Riva och jobbade och där gick det också kanoners.  =)
Ska ringa chefen på måndag för att se hur det blir framöver vilket jag hoppas på nått possitivt =)
Sen va jag på intervju igår också på Ghingis och där gick det också bra =)
Ska provjobba där på tisdag och onsdag kväll nästa vecka =)
Det känns som att det är mitt år i år med allt. Känner mig peppad när det gäller typ allt =)
Det här ska fan gå vägen nu alltså =)
Just det, i tisdags träffade jag världens bästa Evo också :D
Han blev jätte glad och träffa mig och Anna =) Jag började tjuta för det va typ 10-11 månader sen som  jag träffade honom och ville inte gå därifrån. Kändes jätte bra att se hur bra han mår och jag är glad att äntligen kommit till något bra där han trivs. Men han kommer alltid ha den där speciella platsen hos mig. Det är ju trotts allt Evo!
Den bäste Evo! :D <3
Nu kom Sara så nu får vi se vad kvällen erbjuder för skoj =)

Peace Out!       /Elin*



Kommentarer
Postat av: Camilla

Gud så skönt för Anna och Rille att Evo kommit nånstans där han verkligen har det bra! Söt du är!

2011-01-21 @ 15:57:25
URL: http://camullas.blogg.se/
Postat av: Elin

Ja verkligen =) Hihi tack så mycket =)

2011-01-22 @ 00:02:14
URL: http://dumboelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0