Söndag den 6:e Februari 2011

Helgen är slut och det har vart kanon bra.
I fredags blev det en lugn utgång på Platens med en gammal vän =)
Igår jobbade jag på Harrys och det va grymt roligt.
Jobbade 10 timmar, va hemma klockan kvart över 4 på natten, lagom mör i fötterna efter att ha sprungit bland alla fulla människor =) Men det var riktigt roligt faktiskt =)
I morgon är det en ny vecka igen och det betyder träna, träna, träna =)
Det börjar bli mer roligt nu =)  Är taggad till tusen!
Annars i veckan har jag en del att hinna med. Möten, packning, mer packning och ringa samtal och allt vad som ska göras. Men eftersom jag är så jävla bra så är det ju klart att jag fixar detta =) Inga problem! =)
Nu ska jag trixa lite.

Peace Out!     /Elin*


Kommentarer
Postat av: Milli

Träna är bra men kör inte för hårt på en gång, för då blir de lätt att man stupar efter ett tag. :) O det vill vi ju inte :)

Lycka till gumman!

Du är sååå duktig! :D

2011-02-06 @ 16:23:51
Postat av: Elin

Hihi tack :D

2011-02-06 @ 17:24:22
URL: http://dumboelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0