Söndag den 27:e Februari 2011

Oj oj oj.... Denna helg har verkligen bara sprungit iväg. I fredags åkte lasset till nya lägenheten och nu har jag bara 2 kartonger kvar sen är det färdigt i mitt rum. =)
Än så längen känns det helt okej, men bara hoppas att det kommer kännas bättre snart. =)
Hade fullt upp i kaoset i fredags sen skulle jag på firma fest på kvällen med jobbet, skulle va där vid 7 men stod i duschen vid halv 7 så blev lite sen. :P
Ha en underbar kväll iaf, kul som fan =)
Nu väntar en ny vecka med jobb, träning, uppackning och så ska man hinna leva på det med :P
Längtar till lördag as mycket. Ska bli riktigt roligt =) Kommer bli grymt mycket skratt och de gillar vi =)
Ska fixa det sista nu så ajg blir färdig sen blire solsidan ikväll klockan 20.00 sen klockan 21.00 äre Vallander sen blire söööva =)
Ska försöka hinna ta lite bilder så ni får se hur jag har det med päronen =)

Peace Out!              Elin*


Kommentarer
Postat av: sundarii

Hujamig vad du haft det fult upp! Frågade efter dig häromdagen och Lina påminde mig om att du flyttat :D



Härligt med jobb! Jobbar du mer nu eller? Grattis!♥

2011-02-27 @ 23:01:15
Postat av: Elin

hehe ja de kan man säga att jag haft =)

Jag jobbar varje dag kvart i 9-17.00 =) tack så mycket =) <3

2011-02-28 @ 15:16:01
URL: http://dumboelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0