Onsdag den 9:e Februari 2011

Tvångstankar!

Okej, jag har tvångstankar, eller konstiga saker för mig eller vad man ska kalla det.
Te.x. så har jag en pungt i nacken som jag får ont i när jag äter ris. :P
Haha det låter helt sjukt men så är det. Värken kommer typ 1-2 timmar efter jag ätit ris.
Det sitter inte i så länge men den kommer. :P
Sen äter jag inte grönt godis. Fråga mig verkligen inte varför för det vet jag inte.
Utan jag gör det bara inte. Jag vet att det smakar typ samma sak beroende på vad det är för godis men Nej tack för grönt godis :P
Sen alla dessa fyrkantiga plattor som finns på marken, typ på stan.
Mellan varje platta så är det sträck. Går jag med halva foten på ett sånt sträck så måste jag göra lika dant med andra foten.
Lika så om nån slår till mig på armen eller trampar mig på foten så måste man göra lika dant på andra.
Nu till det sjukaste, håll i er :P
När jag äter mat.... Så måste det va lika mycket på varje sida i munnen som jag tuggar på :P
 Allt jag gör måste va lika :P Helt stört, but that´s who i am. :P
Lika så när jag tar mina sprutor så tar ju jag två stycken vid varje tillfälle.
Och då tar jag en på varsin sida av magen :P

Har ni såna här sjuka saker för er eller är det bara jag som är riktigt konstig av mig? :P

Peace Out!       /Elin*


Kommentarer
Postat av: Malin

De med sträcken när man går på stan:) de gör jag med..

2011-02-09 @ 16:10:26
URL: http://mulllis.blogg.se/
Postat av: sundarii

Men gu Elin, hur kan du ens leva? Haha. Nejdå, alla har ju sina tvångstankar :) Ingen är perfekt ;)

2011-02-09 @ 18:26:48
Postat av: Elin

Malin: Hehe okej va bra =) Eller? :P



Sundarii: Haha de går ganska bra :P

2011-02-09 @ 22:37:51
URL: http://www,dumboelin.blogg.se/
Postat av: Anna

Har du sett hur det ser ut i mina köksskåp? Tvångstankar så det skriker om det. Det är svårt att sluta med också. Jag har börjat med mer såna saker nu de senaste veckorna och är livrädd att det ska ta överhanden och jag blir sjuk. När jag började läsa läste jag att du fick ont i en PUNG i nacken när du äter ris :p

2011-02-18 @ 16:03:55
URL: http://cervix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0