Onsdag den 2:e Januari 2011

Inne i februari då =) Börjar bli lite nervös inför flytten :P
Mer ser fram emot helgen efter. Då ska vi ha SÅ kul =)
Ser fram emot det mer än själva flytten haha :P
Idag gick jag upp kvart över 7. Va länge sen klockan ringde så tidigt :P
Åkte iväg på möte i Mjärdevi sen åkte jag till Simhallen och i sista sekund ringer Sara och ville följa med.
Det va ju kanon, så slapp jag simma ensam =) Tack för sällskapet<3
Simmade 25 minuter, sen bubblade vi lite och Sara fastna där så jag gick ner och simmade 10 minuter till =)
Efter det åkte vi hem till Johanna, Dennis och Julia <3 pratade med dom och hade det trevligt =)
Sen körde dom hem mig, tack för det<3
Och nu under kvällen har det bara blivit chill. Skönt =)
Tog en sväng förbi Lina och Klint också. =) Kanske kan somna tidigt för en gångs skull ikväll =)
Men känner mig inte speciellt trött hehe :P
I morgon ser jag fram emot en dag med Johanna och Julia!<3
Ska bli skönt med lite Elin och Johanna tid. Det behövs verkligen <3
Nu ska jag lägga mig framför tv:n =)

Peace Out!     /Elin*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0