Fredag den 18:e Februari 2011

Jag Välkommnar fredagen och ännu en vecka med träning är klirrat. =)
Upptäckte igår att mitt arsle blivit mindre och att jag byggt muskler vid mina skulderblad. :P
Min midja har också förminskats känner jag när jag ligger på mage i sängen så jag jag kommit närmare sängen :P
Haha har ingen lika stor buk som är i vägen längre :P Jag som älskar att ligga på mage. Skönt =)
Jahaja... Ska väl fixa och trixa lite nu tänkte jag. Packa lite kanske? Går ju in på sista helgen nu sen går lasset.
Hoppas alla får en bra kväll..


Peace Out!       /Elin*


Bjuder på den då jag har sån jobbig huvudvärk!

Kommentarer
Postat av: camilla

Hejja Elin! Måste kännas asbra när du märker skillnad! Bäsya moroten man kan få!

2011-02-18 @ 15:35:48
URL: http://camullas.blogg.se/
Postat av: Elin

Det känns kanon :D

2011-02-19 @ 02:56:51
URL: http://dumboelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0