Torsdag den 22:e December 2011

Ett bad senare känner jag mig lite bättre i kroppen. Har vart konstig hela dagen då jag nästan svimmade på jobbet idag. Efter det har jag inte riktigt haft balansen med mig och har blivit yr titt som tett. Lite smått läskigt och vet inte va det beror på. Får hoppas de är bättre i morgon för då äre jobb sen HANDLA som gäller. Det absolut sista och sen lite gott till kvällen sen sitter jag bänkad framför tv:n med Bingolotto. Ska bli skönt att kunna koppla av i morgon. Ska färga håret också. Får göra det samtidigt som ja gör allt annat. =P
Nu blire en cigg sen sängen om en stund.
Tycker om dig massor! <3
Min blogg, Min skrift!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0