Torsdag den 15:e December 2011

Dag 4 av 12 gjord idag. Och i helgen blir det fullt upp. I morgon är de jobb till 15 sen vid 17 är det examens fika i Linghem för Bäste Mia som nu mera är färdig USKA! Ett stort GRATTIS Bästa Mia! <3 =D Lördag är de jobb till 14 sen ska jag och Kimm träffa Johanna, Dennis och Julia. Ser jag fram emot massor! <3 =) Söndag äre jobb till 14.00 sen ska jag och sambon nog till Mjölby och fira lite jul med 2 finingar. =D
Så fullt upp! Och där i mellan någonstans ska jag och Kimm hinna fixa och dona lite också. =) Men de fixar vi. =) Ska hinna uträtta lite ärenden med. Mycket å göra men kan va skönt de med så man vet att man gjort nått på helgen iaf. =) Inte långt kvar till julafton och jag börjar längta ganska mycket nu. =) Vill ge bort alla julklappar jag köpt nu. =D Hihi. =D Nä nu ska jag lägga mig och sova så jag orkar morgon dagen.
Min blogg, min skrift!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0