Måndag den 5:e ? December 2011

Idag va det riktigt kallt ute. Det är fortfarande och det finns snö lite överallt i Sverige. Vill att det komma hit nu. Just HIT! Till mig, där jag är! =D Va rätt mkt vitt på backen också och halt. =)
Bäste Edvin fick en tand för några dagar sen och så fick jag ett sms nu av Sara av att han fått en till. =D Då blev tant Elin jätte glad. =D Edvin börjar bli stor nu. Och Julia ska vi inte prata om!
Hon har verkligen blivit jätte stor, hon går jätte bra och snart fyller hon 1 år. FATTA 1 ÅR! Julia du är en stor tjej nu. =D Du får be mamma och pappa om ett syskon hihi. =D <3 I morgon är det mingel med jobbet som gäller i stan. Ska bli rackarns trevligt. =) Vart och handlat lite med sambon och nu blire käk med Kimm sen simhallen. =D
Min blogg, min skrift!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0