Fredag den 30:e December 2011

Då var vi inne på dom två sista dagarna av året 2011. Känslomässigt så har året varit sjukt blandat. Många gånger har jag knappt vetat vad jag vill eller vart i livet jag står. Har tänkt väldigt mycket på framtiden om vad jag vill göra och SKA göra. Men var sak har sin tid och jag tänker inte skynda fram något även om jag vill något så ska det hända DIREKT. Men detta år har det även hänt något helt fantastiskt, 3 av mina närmaste vänner har skapat ett liv på jorden! Och jag kan inte beskriva med ord hur glad jag är för att få vara delaktig av Julia, Edvin och Daniels liv. Det betyder förbannat mycket för mig ska ni mammor och mina fina vänner veta! <3
Och något mer fantastiskt så har jag hittat The love of My life! En människa som gör mig så otroligt glad varje dag som inte behöver göra mer än att le mot mig för att det ska bubbla i hela kroppen. Jag är så lyckligt lottad att ha allt detta! Och mina andra nära vänner och min familj. Mina 2 bröder Rickard och Fredrik, vi är av samma kött och blod och jag kommer vara en stolt lillasyster till er för alltid! Min mamma och pappa älskar jag något förbannat, skulle inte klarat av många svåra stunder utan er! <3 Jaa jag har haft tur i livet även om jag har det riktigt jobbigt ibland när min Diabetes tillexempel vill styra lite för mycket åt mig.
Nu är jag påväg till jobbet för att arbeta 2,5 timme. Tack alla fina människor som finns i mitt liv, jag är evigt tacksam för allt ni gör för mig! Love You All<3
Min blogg, Min skrift!


Kommentarer
Postat av: edde

Jag är glad över att jag får ha världens bästa tant Elin <3

2011-12-30 @ 12:34:47
Postat av: Anonym

Har inte du tre bröder?

2011-12-30 @ 18:20:34
Postat av: Elin

Skriv vem du är så jag vet vem jag kanske ska bli irriterad på.

2011-12-30 @ 20:01:06
URL: http://dumboelin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Spelar det någon roll vem som frågar. Undrade ju bara om antalet syskon

2011-12-30 @ 20:13:59
Postat av: Elin

För mig spelar det stor roll.

2011-12-31 @ 00:29:17
URL: http://dumboelin.blogg.se/
Postat av: Lina

Tack själv hjärtat. <3

Nu blir det ett nytt år med många fina underbara minnen. :)

Pussar

2012-01-01 @ 18:58:52
URL: http://minisixten.blogg.se/
Postat av: Elin

absolut! =D <3

2012-01-01 @ 20:01:27
URL: http://dumboelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0