Fredag den 2:a December 2011

Då var vi inne i December och ingen snö än. Tråkigt att snön inte vill komma. Och sen om den väl kommer så stannar den säkert till typ slutet av april början av maj eller nått. Skulle va så typiskt.
Har ju haft snö på min födelsedag några år nu så kan la lika gärna fortsätta med det. Kimm uppdaterade min mobil i förregår så nu är den snabbare bättre och roligare. =D Tack för det! =D
Laddar inför jobb helg. Fredag- tisdag.
Igår va ja och Sara på tomte natta och jävlar va folk de va där. Man blir lite smått stressad i sånna situationer.
Men fick med mig lite hem iaf. =)
Sen kanske ja ska träffa familjen Persson/Sandberg i helgen med. <3
Nu påväg hem från jobbet fixa mig sen på möte. HOPPAS!!!

Min blogg, min skrift!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0