Fredag 10:e December 2011

Igår hade jag en super trevlig helg hemma hos Johanna och Dennis med Kimm, Tommy, Jessika, Micke och Emelie. Vi spelade sällskaps spel och drack lite. Riktigt trevligt. Tack som satan. =) Innan ja åkte dit igår myste jag med Lina och Daniel, lilla skrutt ungen bara växer och växer. =) Idag va ja Kimm och Tommy på ikano och handla lite julklappar sen vidare hem till mig och Anna för inslagning. Senare åkte ja å Kimm ut till Sara och Chribbe för lite umgänge och käk. Super tack för det. =)
I morgon blir det simning och bubbling sen ta det jävligt lugnt och ladda inför jobb i 12 dagar i sträck. Jag kommer va helt slut och inte göra många knop. Känner jag mig själv rätt kommer ja va osocial också efter några dagar. Puh, men de är bara å kämpa! Du vet att du klarar det Elin! Nu blire fika med bror sen typ hem?
Min blogg, Min skrift!


Kommentarer
Postat av: Elin

Lördag ska det ju förstårs vara. =)

2011-12-10 @ 22:26:04
URL: http://dumboelin.blogg.se/
Postat av: Milli

Du är duktig du som jobbar på! :D

Hör av dej om du har tid för en fika, på hemmaplan o lite klädshopping i din garderob ;) KRAM

2011-12-11 @ 00:38:44
Postat av: Elin

Tack så mycket =) Hehe absolut. =) Kramar

2011-12-11 @ 09:53:10
URL: http://dumboelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0