Tisdag den 2:e Augusti 2011

Är jag en dålig människa? Är jag verkligen värd att bli behandlad på detta sätt? Vad ser folk i mina ögon när dom ser på mig? Är det verkligen okej för en människa att behandla en annan människa på detta sett?
Jag känner mig smutskastad och nertryckt.
Måste man ha ett arbete och tjäna bra med pengar för att vara viktig hos nån?
Om en person inte kan se det du har på insidan så är inte personen värd dig över huvud taget. Jag känner mig misslyckad men hon säger att jag inte ska göra det. Det är inte jag som gjort något fel. Jag tänker kämpa mig igenom detta för det här är inte okej för mig.Du ska inte få vinna den här kampen.
Och kan inte du sammarbeta med detta så kommer det inte bli lätt för dig i framtiden.
Jag vill att du ska se vad jag har att ge. Bara för att det blivit såhär så är inte jag en sämre människa. Jag kanske är dum när ja tänker såhär, but that´s who i am!

TAGGA SKÄNNINGE MARKEN I MORGON MED SAMBON! Är glad att jag har dig vid min sida just nu! <3

PUSS Elin*


Kommentarer
Postat av: mia

Vännen då , du ska inte ta skit ifrån någon <3 .

Finns här öven om vi inte hörs så ofta eller ses <3. Alla blir annorlunda i livet o man växwer till sig. <3

Miss u <3

2011-08-02 @ 22:01:46
URL: http://emiliakinna.blogg.se/
Postat av: The Sambo

Jag stöttar och puschar dig genom allt! Tillsammans är vi oslagbara och han har inga rätt i det han gör eller säger. Hans nervositet lös starkare än en lampa i ögat igår när vi var där och det med all rätt! Du är otroligt viktig och värdefull för mig och att stötta och hjälpa med detta är det minsta jag kan göra! <3

2011-08-03 @ 07:02:26
Postat av: sundarii

Vad är det där för nolla som håller på egentligen? Vad fan, du är densamma, du är samma Elin oavsett om du är en arbetare eller inte, eller hur? Du är en bra tjej som dansar på rosor, men även du kan få en tagg i foten men du biter ihop och låter dig inte bli nedtrampad. Fortsätt vara dig själv - det vinner man långt på. Stå på dig! Den där människan är inte värt ett skit.



Och du ser, du har ju världens bästa sambo ju :)



2011-08-03 @ 11:32:11

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0