Tisdag den 29:e Augusti 2011

Legat i sängen typ hela dagen för ja har sån jävla mensvärk! Jag hatar det, så har haft en varm riskudde på magen och det har faktiskt hjälpt lite. Skönt.
I morgon är det besök på sjukhuset och en kontroll över min Diabetes. Se hur det ligger till osv.
Kommer jag ihåg så uppdaterar jag om det i morgon. =)
På tordag åker jag och Anna till Falkenberg och stannar till söndag. Ska bli gött å komma iväg lite =)
Vi skulle ha åkt till Ullared också men vi tar det nästa gång vi åker =)
Se om det blir en gadd nästa vecka okså =)
Sen ska jag och Anna göra en roadtripp nästa vecka också fast åt andra hållet av Sverige ;-)
Nä nu ska ja ligga i soffan och tycka synd om mig själv med riskudden =)
Peace Out!    Elin*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0