Tisdag den 16:e Augusti 2011

Ibland förstår jag verkligen inte hur människor gör sina val i livet. Jag gör inte det.
Det kanske är meningen att jag inte ska förstå det heller men fan har inte människor NÅGON gräns alls?
Lika dant med att om någon väljer att berätta något för mig så väljer även den personen om min åsikt om saken.
Eller? Vill människan inte höra vad jag tycker så välj då att inte berätta för mig. ENKELT!
Har umgåtts med sambon idag och även att Neta på besök. En mycket bra kvinna de där ;-)
Har ju även lovat bilder på lägenheten och det händer inte så mkt på den fronten.
Får nog ta och fixa det tror jag =)
I morgon kommer förhoppningsvis söta Mia på besök till oss, kommer bli satans trevligt tycker jag =)
Har även besämt att jag ska komma hem till dom och se hur dom bor efter att dom flyttat till nytt. =)
Så det får vi fixa snart i dagarna med =)
Nu blir det chill i dill resten av kvällen.

Peace Out!  Elin*


Kommentarer
Postat av: Mia

Jag kommer allt förbi en sväng i morron :D .

Bara att jag går till er men de är ju om du vill möta upp mig i ryd, för vet bara hur jag kommer till där din mor o far bor :) .



Ska bli mkt trevligt o roligt o träffas <3

2011-08-16 @ 22:11:52
URL: http://emiliakinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0