Onsdag den 10:e Augusti 2011

Efter en road tripp? trip? till Falkenberg så är man nu hemma igen.
Eller vi kom hem igår, och jag körde hela vägen hem från Falkenberg, gick bra faktiskt bara att på Nissa Stigen så fick vi en jävla luffare framför oss som körde i 80 och ja blev idiot haha =P Kunde inte köra om heller för det va mörkt och den vägen är så himla krokig på vissa ställen =P Men det gick bra när vi till slut kom till en två filig väg =D
Annas kommentar= Bra initsiativ Elin, BRA! HAHA =P
Vi var med Annas brorsdotter igår när hon hade ridlektion, hon va jätte duktig =)
I stallet är det en annan tjej på typ 7-8 år så kommer deras ridlärare in och säger till den här tjejen:
Lisa du ska rida på Viking idag. Lisa säger då: Åh, trevligt...
Jag och Anna tittar på varandra och viker oss nästan på backen, för det lät så SJKUT roligt när en liten tjej i den åldern kläcker en sån kommentar. =D Den tjejen har status hos mig HAHA =P
Träffar ni mig så be mig säga den kommentaren så kommer ni förstå vad jag menar ;-)
Jag och Anna ska snart åka tillbaka till Falkenberg och stanna lite längre sen ska vi dessutom ta svängen förbi Ullared =D 
Kom hem till en strömlös lägenhet igår också då våran hyresvärd inte sagt till TV om att det är nya hyresgäster i våran lägenhet. Men det sjuka är att vi haft el i en månad så dom på TV har ju sett att det används men ICKE!
Knäpp blir jag =P
Nae nu ska jag chilla vidare innan det är dags för sängen =)

PUSS Elin*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0