Fredag den 26:e Augusti 2011

Jag vet inte om det är jag som överreagerar när det gäller vissa saker men ibland kan jag fan tycka att vissa människor tar sina Vänner eller "vänner"  (kalla dom vad du vill) lite mycket för givet.
Ja menar som te.x. FACEBOOK! Va fan är Facebook för nått igentligen?
Sen allt jävla skriveri om att "Man har så många vänner på Facebook men hur mpnga finns där när man verkligen behöver dom? Då kan ja tycka att om du måste lägga ut något sånt på FACEBOOK så är det nog dags för dig att tänka om.
Facebook är en vanlig internet sida som nästan vilken sida som helst, men folk är så beroende av uppmärksamhet tycker jag. Jag förstår att vissa människor tar bort Facebook för att dom är så trötta på att läsa samma sak hos samma personer hela tiden. Ja kanske ska ta bort min med efter som jag klagar på vissa som använder Facebook.
För då slipper ja ju klaga och bli irriterad. Bra ide Elin =)

Nu frukost sen åka iväg och fixa en del med Sambon innan vi får besök från Falkenberg =)

Peace Out!      Elin*


FÖRRA HÖSTEN MED EMMA<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag ska aldrig ta bort min Facebook. Hur ska jag annars få veta saker?

2011-08-26 @ 10:12:52
Postat av: sundarii

Facebook är överskattat, tycker jag. Folk tjatar ihjäl mig om att skaffa Facebook men ju mer folk tjatar desto mindre vill jag skaffa den liksom.

2011-08-28 @ 13:47:07
Postat av: Elin

Mycket bra =)

2011-08-28 @ 20:31:45
URL: http://dumboelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0