Torsdag den 14:e April 2o11

Va i Mjärdevi förut på det ordinarie mötet, sen blev det hem och senare åkte jag ner till Skäggetorp hem till Lina och Klint. Pratade massor, fikade sen fick jag en present från dom. Tack så mycket =)
Jag cyklade till Skäggetorp och kommer i morgon ha en sån jävla träningsverk i låren och i vaderna.

Teorin går sissådär tråkigt nog. Men ska göra ett ryck nästa vecka vilket jag verkligen behöver för att fixa detta.
Klarar jag det inte när det är dags så tänker ja skita i det!

I morgon är det 25 års fest på schemat. Ska bli roligt =)
Men först börjar vi fredagen med körlektion på Ingelas! =)

Jag vet inte riktigt vad jag känner... Har väldigt blandade känslor och tankar i huvudet idag.
Eller så är det att jag försöker tränga bort mina tankar så det blir kaos i huvudet på mig.
Det är iaf 1 år sen som du gick bort idag! <3
1 år sen som mamma hittade dig.
Jag och vi andra omkring dig tänker på dig och vi vet att du har det bra nu.
Vi ses i Nangiala sen Mormor! Vila I Frid! <3


Och till dig...
Varför ser du inte det jag ser? Varför är det inte som det borde?
Varför måste jag gå omkring och känna oro hela tiden?
Jag kan inte slappna av.
Du ser inte mig som du borde göra. För dig är jag bara "nån".
Ibland skulle jag behöva dig så grymt mycket så du anar inte.
Att känna saknad efter något så starkt är jobbigt.
Jag hoppas verkligen att det kan komma en lösning för så som det är nu är inte okej!






Kommentarer
Postat av: sundarii

Vila i frid, Elins mormor ♥

2011-04-15 @ 11:56:55
Postat av: Elin

<3

2011-04-15 @ 12:43:29
URL: http://dumboelin.blogg.se/
Postat av: Lina

Tack själv hjärtat. :)

V.i.f. <3

2011-04-15 @ 22:24:12
URL: http://minisixten.blogg.se/
Postat av: Elin

<3

2011-04-16 @ 20:47:03
URL: http://dumboelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0