Lördag den 30:e April 2011

Sista dagen av april 2011.
Har vart på utbildning torsdag och fredag inför jobbet jag börjar på i morgon =)
Haft lite körskola, sökt lite lägenheter, pluggat och lite smått och gått =)
Idag är det Valborg, ska ta det rätt lugnt för jag ska jobba i morgon =) Mycket bra tycker ja =)
Jag sitter och väntar på att det ska ploppa ut lite bebisar, men än vill inget hända.
Va hemma hos Johanna i torsdags en MYCKET trevlig och rolig kväll på länge! <3
Nu ska jag börja göra mig iordning för dagen och kvällen, vad ska man ha på sig?
Har man mycket kläder så får man beslutsångest över vilket plagg, har man lite kläder så får man också beslutsångest och känner att man har på sig samma käder hela tiden.
Haha ja vet inte riktigt vart jag är men tror jag är någonstans mitt i mellan =)

PUSS ELIN! *


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0