Fredag den 22:e April 2011

Detta väder som varit dom senaste dagarna är ju helt underbara =)
Idag har jag till och med tagit på mig kort byxor. =)
Väntar på min kära bror ska komma så vi kan åka ut till farmor och farfar och hälsa på =)
Va ett tag sen som vi va ute hos dom så vi tyckte det var dags =)
Skulle åkt till Elmia i morgon men jag stannar hemma istället.
Känner inte att jag missar något speciellt heller plus att det står ju faktiskt kvar nästa år också =)
Visserligen har man ju vart där varje år sen 3-4 år tillbaka men jag kommer nästa år, med eget körkort dessutom ;)
Mysan, våran kära katt försvann i måndags och hon har inte hittat hem än. =(
Känns lite tomt utan henne och hoppas hon vill komma hem snart. <3
I onsdags fyllde Bästa Johanna år! <3 Så jag och Sara åkte dit och tog en fika och snackade skit =)
På körlektionen igår fick jag massor av beröm av min lärare.
Hon sa att uppkörningen inte kommer vara några problem för mig, känns as bra =)
Det börjar närma sig ordentligt nu också så det är bara att köra på.
Teorin är ju dess värre inte lika bra men jag tänker inte ge upp!
Måste slänga upp lite bilder från 25 årsfesten i fredags också. Det kommer upp under helgen =)

Ha en underbar helg alla!

Puss Elin*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0