Torsdag den 9:e September 2010

Har ju glömt bort att blogga om min dag =)
Gick upp vid halv 10 och åkte ner till AMS och lämna in ett papper. Sen bar det av till Ulrika marken med mamma och pappa. 
Var grymt mycket folk, precis överallt haha :P Fanns mycket man ville köpa men fick strunta i det hehe.
Var ju inte sista gången det var marken precis hehe. (Hoppas jag) ;)
Jag köpte iaf en tröja sen va ja nöjd =) Sen köpte mamma och pappa gurka, korv, bröd, servetter och munkar =)
Sen blev det att åka hem och äta gott bröd med gurka på :D
Sen åkte ja in till stan med Agneta och hämtade ut min Iphone som jag längtat efter =)
Fick ut en helt ny igen...
Så tänkte, jaha då var det bara att åka hem och börja om från början. Agneta åkte hem med en ny mobil också =). Och hon verkar nöjd =)
Väl hemma satte ja i kabeln och allt som skulle göras, fick börja om vid iTunes också. GAAH!!
Sen började den åsterställa sig och hålla på. När jag tog ur mobilen så fick jag tillbaka alla bilder och några kontakter. TACK! Hyggligt av dig :P
Så det var bara att börja knappra in alla jävla kontakter och fixa och dona :P Hejjah, hoppas att den aldrig mer går sönder alltså... BLÄ!!!!

Nu ska jag sova för kvällen vilket kommer bli skönt när ja väl somnar. Skulle blivit krogen i morgon igentligen men måste fixa en grej först sen får man se vad kvällen säger...

                                                                                                 SAKNAR!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0