Torsdag den 2:e September 2010

Mamma kommer in vid halv 10 och väcker mig som jag bad henne göra igår =)
Går upp och skickar Mia hem till mig så vi kunde käka frukost ihop. De va riktigt mysigt vi pratade massor och passade på att umgås innan hon åker i morgon till Turkiet och ska vara borta en vecka.
Sen kom Emma och drack kaffe =)
Senare gick vi ut och fotade lite bilder, vi passade på när det var sol och varmt ute =)
Jag och Emma skulle ta nån dag också som vi ska fota varandra och träna på porträtt =)
Skulle åkt till Arbetsförmedlingen idag också men hade feber igår kväll och trälig i magen.
Så jag satasar på sista mötet i morgon hos min jobbcoatch.
Sen ska jag åka till Vikingstad senare i morgon och fira lilla Klint som fyller år i morgon =)
Tack för denna gång =) See Ya To Morrow!



Foto Av: Emma Sandberg!


Foto Av: Emma Sandberg!


Foto Av: Emma Sandberg!

Fler foton kommer vid nästa inlägg =)

Peace Out!    /Elin*


Kommentarer
Postat av: mia

Jag kommer sakna dig gumman !! <3

Haha älskar blderna ;) hihihi !!

Ses sen när jag kommer hem :D

Pusspuss

2010-09-03 @ 08:11:57
URL: http://emiliakinna.blogg.se/
Postat av: Elin

Kommer sakna dig med!

Vi ses när du kommer hem =)

Ha det underbart!

PussPuss<3

2010-09-03 @ 11:21:46
URL: http://dumboelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0