Torsdag den 23:e September 2010

Hela 3 dagar sen jag skrev sist. FY PÅ MIG! :P
Började min praktik igår på Spice N Rice inne i stan på platensgatan.
Det är en Kina/Thai Restaurang som öppnade i Juni iår så de är väldigt nytt och fräsht =).
Det har gått bra och dom var jätte nöjda med mig redan nu. Så de känns bra och roligt att höra =)
Sen igår fick jag veta en annan sak men det tänker jag inte dela med mig utav än men jag kan säga att jag vet inte när jag var såhär glad sist alltså. :D Jag verkligen känner hur jag stårlar =)
I morgon är det fredag och då blir det eventuellt krogen. Inte bestämt mig än.
Ska förmodligen hem till Mia innan iaf på kvällen. Hon ville så gärna det och ja måste ju se deras 2 nya familjemedlemmar också =) Så det blir en sväng dit iaf =)
Som Mia sa: du får komma och förfesta hos mig innan om du vill? :D Hehe söt du är gumman<3
Sen på lördag händer det också en grej :D Men ja säger inget än :D
Gud va hemlig jag är! hihi :D
Nae nu ska ja kolla tv och vila mina fötter och min rygg sen sova för sista dagen på praktiken denna vecka =)

Peace Out!      /Elin*


Kommentarer
Postat av: sundarii

Elin, du är så jobbig med dina hemligheter, hehe. Berätta för mig nu då :P Är ju jätte NYFIKEN.



Mamma som alltid sa förr "Frågar man inget så får man inget veta" men hon måste ha missat DIG som tiger som muren :)

2010-09-24 @ 10:34:43
Postat av: mia

Jag ÄR så HIMLA GLAD för DIIIIIN SKULL :D !!



Hihih, jaa vaddå :D.. Vill ju att du se min fina böbisar :D haha.. Som Markus söger " katter mia, katter" ;) hahha..

Ses sen hörre du :D..

LOVE

2010-09-24 @ 11:34:14
URL: http://emiliakinna.blogg.se/
Postat av: Elin

Sundarii: Haha :P Tycker de är roligt med hemligheter :D I alla fall roliga och glada hemligheter :D



Hehe och det har hon så rätt i ;) Haha jaa kanske det?



Mia: hihi tack gumman! =)

Jaa och dom är jätte söta. =) Lilla Naala :D

LOVE<3

2010-09-25 @ 15:05:06
URL: http://dumboelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0