Torsdag den 16:e September 2010

Idag mår jag lite bättre.. Inte lika förkyld längre utan nu är det bara den där hostan som ska bort. Usch.
Igår kom kära Johanna hit<3 Vi pratade massor som vanligt :D
Sen senare på kvällen gick jag hem till Jennifer. De va skit länge sen vi sågs så det va på tiden nu tyckte vi hehe.
Vi skulle ses snart igen.
I morgon har det gått 2 veckor sen jag skulle få börja min praktik.
Eller alltså allt måste ju gå igenom facket å sånt först och det kunde ta upp till 2 veckor.
Så hör dom inte av sig senast i morgon får jag ringa på måndag.
Igår skickade jag även in en intresseanmälan till Viking Line.
Tänkt om jag får börja jobba på båt inom en snar framtid? Fan så jävla lycklig jag blir då.
Nått jag verkligen vill hålla på med. Vet att det finns några som är emot det med tanke på vad som kan hända.
Men jag vill detta och kommer hoppas på att jag får det =)
Funderar även på att flytta till Stockholm. Finns mer jobb där än vad det gör här.
Men det är nått jag måste fundera på lite till =)
Får hoppas att jag mår ännu bättre tills i morgon för då blire krogen med Emma =)
Orkar inte gå omkring och hosta hela tiden :P
Nae nu ska ja fixa lite för att sen gå en promenad.

Peace Out!   /Elin*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0