Tisdagen den 14:e Spetember 2010

Varit sjuk i några dagar nu vilket gör mig riktigt energilös.
Orkar ingenting. Bara ligger i sängen och glor på film och går till centrum med Emma en gång om dagen typ:P
Annars är jag bara hemma.
Gjorde om i rummet igår, så nu blev det MYCKET bättre. Mer plats. Min mor skyller på att jag har för stor säng men det kan ja inte hålla med om.
Rummen i Skäggetorp är så gimla små, så man får inte plats med nått..
Vill bara ha ett jobb så ja kan skaffa eget så jag får plats med allt mitt skit hehe.
Igår kollade jag på en film som heter: The back up plan. Tippsar om den, en rolig film. =)

Jag är en kvinna som alltid varit ärlig, alltid stått för vad jag sagt och alltid talat sanning.
Ibland det vara både bra och dåligt.
Jag har svårt för att låta nya människor komma åt mig, svårt att acceptera nytt folk.
Jag tycker att jag själv är söt och ser bra ut.
Jag tycker att Vänskapen är värd 100 gånger så mkt mer än Kärleken.
Vänskapen ska ALLTID komma före kärleken för den betyder så mkt mer.
Jag har gjort mkt som jag ångrar men sånt som jag kommer skratta åt senare i livet.
Min Diabetes styr mitt liv tycker jag.
Jag Älskar skor, kläder och väskor.
Går ingenstans utan mitt liv (lypsyl).
Ser mig själv som glad, rolig och omtänksam.

Nu ska jag se film. Peace Out!    /Elin*




Kommentarer
Postat av: sundarii

Åh rummen är ju små. Det är inte alls sängens fel. :P



Elin, du är ju genomgosig tjej.

2010-09-15 @ 09:27:57
Postat av: Elin

Haha bra där =)



hihi tack ska du ha =)

2010-09-15 @ 14:40:29
URL: http://dumboelin.blogg.se/
Postat av: Johanna Me Evvi

Jag tycker osså rummen e små.. :/..



Jag tycker du är sööt :D.. & riktigt snääälll :D

2010-09-16 @ 09:58:33
Postat av: Elin

Dom är jätte små hehe :P



hihi söt du är =) Tack detsamma =)

2010-09-16 @ 13:04:52
URL: http://dumboelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0