Tisdag den 7:e September 2010

Inte sovit så mycket inatt... Funderar på sömntabletter, för så himla svårt för att sova ibland.
Va på stan idag med Johanna och Emma =)
Vi gick in på myrorna och kolla lite. Finns en jävla massa där alltså =) Lika billigt som på Ullared haha :P
Gick vidare och sprang på ett sånt här väskstånd som stod på Stora Torget.
Så jag kunde inte låta bli så jag köpte 2 väskor för 100 kr. Tyckte det va värt det 50 kr styck=)
Emma köpte sig också en väska =) Johanna köpte skor istället, stövlar...
Börjar ju bli höst nu så då är det dags att inhandla sig nya stövlar... Vi gick in på Skopungten och faan så snygga stövlar det finns alltså...  MAMMA MIA!!! Måste köpa MASSOR!!! :D
Tycker det är så himla mysigt att ta på sig ett par tights, nått stickat,en skarf och ett par sköna stövlar och gå ut.
I REALY LOVE IT!! =)
Nu ska jag glo film som jag gjort dom andra 3 senaste dagarna :P
See Ya To Morrow! =) Peace Out!    /Elin*


BJUDER PÅ DEN! :P


Kommentarer
Postat av: sundarii

Skrev du "Skopungten" med flit? :P

2010-09-08 @ 07:47:59
Postat av: Elin

Haha nae? :P

2010-09-08 @ 14:56:15
URL: http://dumboelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0