Söndag den 5:e September 2010

Nyss tittat på Sandor Slash Ida. Kom på att jag sätt den innan men de va länge sen för kommer ihåg hur den var men vet att ja sätt den innan iaf =)
Har inte skrivit på 2 dagar. Fy på mig hehe :P
Åkte ut till Vikingstad i fredagas, fick även med mig Emma dit =) Klint fyllde ju år. Sen åkte vi till Björkeberg hem till Ewa och Micke. Satt och drack grogg framför brasken ute. Riktigt mysigt =)
Sov i Vikingstad. Sen på lördagen blev det tjejkväll ute hos Anna med Lina Elin och Anna. Vi spelade Linköpings kunskapsspel :P Hehe, jag förlorade :P Sen käkade vi tacos och satt framför tv:n =)
Åkte med tåger vid kvart över 12 sen va Svärdis underbar och hämtade mig på rese. Tycker inte om att åka buss på helger så sent. Känns obehagligt. Sen gick ja och la mig i sängen direkt, drog på en film "På smällen" rätt bra och rolig faktiskt. Sen somnade ja gott =)
Idag träffade jag Johanna Carlsson vilket var 100 år sen typ hehe :P satt och pratade massa gammla minnen och drack te =) Sen träffade ja Mattias också, vilket också va länge sen. Visade sig att han va granne med Johanna. Där ser man =) Sen kom ja hem, käkade, gick till centrum med Lina, kom hem la mig i sängen och glott film.
Så nu mellanlandar jag med ett inlägg av helgen. =)
Blir nog en till film tror jag... Är rätt seg i kroppen känner ja.
Glömde berätta att sen ja gick från vanlig cola till zero så har ja gått ner 2 kilo. Och de va sen april. Inte så mkt men de gör skillnad och de är tydligt det =) Ska ta tag i träningen också så man hjälper kilona lite på traven =)


Tycker inte du behöver komma till mig och be om råd när du ändå gör helt tvärt emot.
En sak ska du veta iaf och de är att kom inte till mig sen igen när du sitter i skiten en gång till...


Jag blir så förbannad på så många människor för tillfället. Fattar inte hur vissa tänker eller väljer sina beslut.


Kommentarer
Postat av: Johanna/Evvi/Albin

Jaaa, vi hade trevligt & roliiigt :D. Ska snart göras om igen :D.. btw, fiiiin sida :D.. MIG VILL OSSSÅÅÅ HAA !! :/.. hahah :D

2010-09-05 @ 21:48:23
Postat av: Elin

Hehe jaa de hade vi verkligen =) Hehe tack så mkt =) Kan nog hjälpa dig med det jag kan =)

2010-09-05 @ 23:12:14
URL: http://dumboelin.blogg.se/
Postat av: sundarii

DET ÄR BRA, ELIN, SOM VÄLJER ZERO ISTÄLLET FÖR VANLIG ÄCKLIG COLA! Ops, caps. Haha.

2010-09-06 @ 10:25:01
Postat av: Elin

Haha :P

2010-09-06 @ 14:10:32
URL: http://dumboelin.blogg.se/
Postat av: Jooohaaannna :)

HAhaha nämeen nu blev jaag ju happyface :D.

Evvi hälsar ;)

2010-09-07 @ 10:45:52
Postat av: Elin

hehe du får hälsa tillbaka`=)

2010-09-07 @ 12:48:10
URL: http://dumboelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0