Söndag den 26:e September 2010

BÖRJAR MED ATT SÄGA GRATTIS TILL JOHANNA OCH DENNIS SOM FÖRLOVADE SIG IGÅR! <3
GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS =)


Söndag är här och det är ett riktigt höstväder ute. Duggar och ruggigt.
I fredags jobbade först sen mötte jag Lina på stan så gick vi omkring och kollade lite.
Köpte mig ett par nys stövlar och jag är nått så jävla nöjd med dom. Mitt bästa köp på riktigt länge.
Kommer en fin bild på dom sen =)
Väl hemma med Lina så käkade vi tacos och sen hoppade jag in i en dusch ocg gjorde mig klar för att gå bort till Mia. Där satt vi och drack lite och pratade massa skit =) Mycket trevligt =)
Sen kom Elin och hämtade oss och körde in oss till stan. Blev Platens, riktigt trevlig och en lyckad kväll faktiskt=)
Emma blev kalas full haha :P
Igår var jag hemma heeeela dagen och kvällen. Hade det mysigt i sängen med film.
Har lite smått träningsverk i mina ben och jag skyller på Emma som skulle lära mig dansa fox i fredags och köra den nya moderna buggen. Haha, de gick inte så jävla bra men kul som fan.
Sen kom även Dennis och Johanna förbi platens. :D De gillar vi.
Träffade också en gammal klasskompis från högstadiet. Kul =) Lilla Caesar :P
Idag har jag städat här hemma och även renbäddat. Nu har jag duschat och käkat potatisgratäng och kassler. GOTT!! :D
Nu inväntar jag Ensam mamma söker klockan 20.00 sen blir det en promenad runt Skäggetorp med grannen Emma =) Sen blir det sova för en ny vecka på praktiken.
Och hela denna vecka blir det promenad med Mia. =) Skönt :D

Under denna stund där jag känner en sån lycka och är så himla glad så tränger sig det jag mår dåligt av på och kryper sig fram.



Peace Out!  /Elin*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0