Söndag den 19:e September 2010

Helgen har varit kanon!
I fredags satt jag hemma hos Emma med Mia Lina och Elina. Hade svin kul sen drog vi till krogen.
Det blev Pitch Black och det var grymt mkt folk där inne. Tror fan alla va där i fredags. :P
Kul hade vi iaf =)
I lördags sov jag JÄTTE länge sen gick jag bort till Ida som fyllde år och tog en kopp te och sa Grattis.
Sen hem, käka duscha sen var det bara att gå bort till Emma igen och dricka för en till kväll på stan.
Fast igår blev det Lorient för det skulle va ett Rockabilly band där.
De va också grymt kul =) Det blev en aning lugnare igår också hehe =)
Så idag blir det bara chill i sängen med film och gott att tugga på.
Ska se Ensam mamma söker klockan 20.00 sen efter det blire film =)
Var borta och röstade också förut. Hittade inte mitt röstkort men det gick bra ändå =)
Nu intar jag sängläge för resten av kvällen.

Peace Out!    /Elin*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0