Söndag den 12:e September 2010 Grattis Johan. Vila I Frid!

I fredags vart det jätte lugnt på dagen. Sen på kvällen blev det att åka hem till Mary. Hon va hemma från Norge för ett litet tag. Sen drog vi på krogen.
Hade roligaste kvällen på länge faktiskt. va med dom gammla kollegorna från Hamlet så det va riktigt sköjj =)
Tog en promenad hem från stan och det som är roligast med att gå hem själv sådär är att man pratar med sig själv.  I alla fall jag hehe :P

- Nu är det inte långt kvar innan jag är hemma
- Varför pratar ja med mig själv för?
- Men varför fortsätter jag för då? TYST!                          HAHA, Hejjah mig säger jag :D

Hade det iaf grymt kul och fick en sån jävla perfekt och bra fylla så det va helt kanon! =)
Hemma halv 6 på morgonen, gick och la mig direkt.
Vakna på lördagen av att jag kände av lite snuva i näsan. Ska då påpeka att jag gick faktiskt i jeans och tröja. :P
Va riktigt seg hela lördagen. Sen kom Emma så chillade vi lite sen vid kvart över 6 begav vi oss mot Ryd till min kusin som skulle ha sexparty.
Det roliga i det hela var att hon som skulle hålla i det kom aldrig. Och svarade inte när min kusin ringde. KONSTIGT!
Men vi hade det riktigt trevligt iaf. Jag och Emma gick ifrån Ryd vid kvart i 3. Kom först, gick sist hehe :P
Så nu idag mår jag bara skit. Blivit ännu sjukare och fått hosta. GUD VA ÄLSKAR DETTA! not...
Så ikväll blire att bara ligga hemma framför tv:n till Ensam mamma söker klocklan 20.00 och Mamma Mia klockan 21.00. =)

Peace Out!     /Elin*


Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, de gör jag jämt när jag går själv:). Speciellt de där att jag ska sluta prata och vara tyst Haha

2010-09-12 @ 14:26:53
URL: http://mulllis.blogg.se/
Postat av: Elin

Haha precis. Det funkar inte. Det går inte att vara tyst då :P

2010-09-12 @ 16:19:00
URL: http://dumboelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0