Onsdag den 8:e September 2010

Idag har jag inte gjort speciellt mkt. Tagit det lugnt. Gick bort till Johanna Carlsson förut och skulle hjälpa henne med hennes blogg. Gick skit bra tills det var dags att Få upp headern så att säga. Då sket sig allt.
Va inte alls samma som på min :P
Men men... De fixar sig =)
Ska lägga mig tidigt idag för att åka till Ulrika marknad i morgon med mor och far och Jennifer =)
Se om ja hittar mig nått men de brukar ja alltid göra så nått kommer ja nog hem med =)
Tänkte kolla på otroligt het också innan jag somnar =)

Nånting är det som inte stämmer. Allt står inte rätt till. Har inte en aning om vad det är men funderar på att ringa sjukvårdsupplysningen i morgon och se vad dom säger.
Lika bra att vara på den säkra sidan så att säga...

Allt för denna gång! See Ya To Morrow!  Peace Out!    /Elin*

Känner Saknad!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0