Onsdag den 1:e September 2010

Då var vi inne i September, den så kallade höst månaden.
Klockan ringde 8.30 idag, var bara att gå upp och göra sig iordning för att åka till sjukhuset.
Väl framme vid 9.20 gick in och träffade min läkare och vi babblade massor om min diabetes.
Mitt HbA1c var lite högt men det ska ner tills nästa gång vi ses.
Hande även tagit nått prov på blodfettet och kollat mitt kolestrål.
Man ska tydligen inte ha över 5 och jag hade 3,7 =)
Sen va det nått anant som hette dåligt kolestrål och det fick inte vara över 3 och jag hade 1,7.
Han hade inte sett så bra värden på han visste inte hur länge hos nån. Och då har jag bara träffat honom 2 gånger :P Så de va roligt att höra.
Sen gjorde han en kontroll på mina fötter. Välldigt viktigt att man sköter sina fötter när man är diabetiker.
Mina fötter va fullt friska, skönt de med =)
Fick veta att om man har hårstrån på stortårna så är fötterna friska och mår som dom ska :P
Haha äckligt med hår på tårna, jag brukar ta bort det men då är fötterna som dom ska iaf =) Så de va ju bra =)
Efter mitt besök mötte jag upp Mia på stan. Johanna kunde inte komma.
Vi gick och strosade runt lite. Mia köpte present till Eilert och så köpte vi present till Klint som fyller på fredag sen började vi även på Linas present som hon ska få när hon fyller 20 i November =) HIHI!! :D :D
Åkte hem till mig och fikade. Sen åkte Mia till Nykil med Markus och firade Eilert.
Svärdis kom till mig, jag hoppade in i duschen sen åkte vi till Ikano och fixade lite =)
Åkte till brasken och käkade sen körde han hem mig.
Nu sitter jag här och ska nu se på Fångarna på Fortet. Final idag, kan man ju inte missa. =)
Nu intar jag säng läge =)
Tack för denna gång =)

See Ya To Morrow!

Känner mig febrig och inte alls på humör. Känns som att mitt huvud behöver rensas också.


Kommentarer
Postat av: mia

Tack för idag gumman ! :D

Kommer sakna dig en hel vecka <3

Allt gick ju kanoners idag :D..

Gick de bra på ikano :D

Love <3

2010-09-01 @ 22:03:08
URL: http://emiliakinna.blogg.se/
Postat av: sundarii

Åh, är det därför man har går på stortårna?! Euw, det är ju så äckligt! Jag rakar oxå bort mina. Hihi. Kroppen kunde väl visa på något annat sätt att den är frisk än att trycka upp några svarta hårstrån på stortårna :/

2010-09-02 @ 09:20:12
Postat av: Elin

Mia: Tack själv =)

Kommer sakna dig med men vi får ses när du kommer hem sen =)

Japp de gick kanoners på ikano. Love<3



Sundarii: Haha japp de är därför :P

Haha eller hur? Tycker det också :P

2010-09-02 @ 17:19:27
URL: http://dumboelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0