Måndag den 6:e September 2010

Min dag började inte bra. Kände mig arg, besviken och ledssen när jag vaknade. Och när jag har sånna dagar så ska jag bara låsa in mig och inte träffa folk. För då är ja inte rolig eller social över huvudtaget.
Så idag blir det en lugn dag för mig. Ska se om de blir av att träffa Johanna<3 en sväng senare. Kasnke har lugnat ner mig lite tills dess.. Jag har mycket jag måste dela med mig av till henne.
Som alla vet så är Johanna min andra halva och min själ. Utan henne så fungerar inte min järna och jag mitt hjärta är inte helt. Hon är nått så grymt jävla underbar och skulle inte klara av ett liv utan henne.<3

Nyss duschat, så nu passar jag på att skriva lite här innan jag ska fortsätta med hårföning och plattning.
Ibland blir jag bara så himla trött. Trött på mig själv, trött på folket runt omkring mig.
Alla är inte perfekta det vet vi alla.  Ingen kan vara perfekt.
Men det finns gränser på vad man gör och säger här i livet. 
Och ibland så går vissa över den gränsen, även jag.
Jag har RIKTRIGT svårt att släppa in nya människor i mitt liv.
Svårt att acceptera dom i mitt liv. En sak som jag inte vet om det är bra eller dåligt.
Har mått konstigt i 2 dagar nu. Tänkt på en jävla massa så det nästan rinner över.
Jag vet varför ja mår som jag gör också, för omväxlingsskull. Hehe :P
Får ta en pratstund med mig själv hehe...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0