Måndag den 27:e September 2010

Ja då var det måndag och vi är inne på dom sista dagarna i September.
Nu känns det verkligen att det är höst. Löven börjar ändra färg och lämnar sina träd.
Jag gillar hösten, de gör jag. Tycker det är mysigt. De är ruggit och börjar bli kallt men det är ändå mysigt.
Fick ett samtal idag om att dom vill att jag ska komma och provjobba på O´learys.
Blev skit glag. Jag trivs inte på min praktik där jag är nu. Ringde min handläggare på AMS för att se vad han tyckte om saken och han sa att ja skulle skita i min praktik för de är liksom bara en aktivitet jag har istället för att gå hemma liksom. O´learys är ute efter en servitris.
Men jag ska ringa min handläggare i morgon bitti igen och prata med han en gång till.
Så får vi se vad han säger om saken.


Jag gillar ordspråket: Det får tiden utvisa! Ett stark ordspråk från min sida.
 
Jag gillar att öppna mig för dig. Jag vill dela min lycka med dig. Jag vill berätta allt som kommer i min väg för dig.
Jag ser upp till dig riktigt mycket. Jag är glad för allt bra som händer dig. Är stolt över dig.
Jag är glad över att du vill berätta din lycka för mig.

SAKNAR EVO!!!!!!

Peace Out!   /Elin

Saknar min piercing!


Kommentarer
Postat av: sundarii

Vad hände? Kör de för hårt med dig? Tråkigt. Men du ser, oturen vände! Hoppas du får jobbet! Jag TROR PÅ DIG ELIN!

2010-09-29 @ 20:16:27
Postat av: Elin

Sundarii: hehe nej nej. De funka helt enkelt inte bara =)

Tack så mycket för det =)

2010-09-29 @ 20:52:35
URL: http://dumboelin.blogg.se/
Postat av: Anonym

uppdaters dåligt

2010-10-01 @ 21:44:57

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0