Måndag den 20:e September 2010

Idag gick jag upp skapligt för att åka hem Johanna och mysa.
Sen åkte vi in till stan och kollade runt lite på mamma kläder till Johanna, hon hade en liten modevisning så fotade jag =) men nu har hon beslutsångest och vet inte vad hon ska ha hehe.
Efter stan åkte vi hem till mig och käkade lite och tog en fika. Nu har hon åkt hem med Dennis och nu ligger jag i sängen och chillar framför tv:n.
Ska följa med Johanna till BM i morgon och kolla BEBIS!!! HIHI :D :D :D
Bebis växer massor nu. Johanna blir bara finare och finare hihi =)
Hon har gått över halva tiden nu hihi :D <3

Nu ska jag kolla tv och bara slappa. I morgon blir det en ny dag med bebismage och bästa Johanna<3

Peace Out!     /Elin*


                         Me And My Sweetheart!<3

Kommentarer
Postat av: sundarii

Hur gick det på UL? :)

2010-09-22 @ 17:02:14

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0