FALSK!!!!!!!!!

Jag förstår mig inte på dig hur du fan har lyckats alltså. Jag gör verkligen inte det...
Du har verkligen järntvättat honom och kommer aldrig göra honom normal igen.
Du har förstört honom. Han är inte alls samma längre och har aldrig varit sen du kom in i bilden.
Fattar inte hur du kan skriva vissa saker.
Du kanske borde tänka om hela situationen sen kanske du märker vart felet sitter någonstans?
Inte här iaf. Eller jag kan förklara felet åt dig. DE ÄR DU SOM ÄR FELET!!!!
Det är du som förstört, du som gjort allt helt tvärtom.
Du sjönk i mina ögon för Några år sen, redan då men nu är du ta mig fan så jävla långt ner som det igentligen inte går att komma. Du är inte ens värd skiten under NÅGONS skor!!

Fuck You! Jag hatar dig, har alltid gjort och kommer alltid att göra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0