Torsdag den 21:e OKtober 2010 2:a

Allt känns bara trist idag.
Fick lämna in min Iphone idag igen. Är riktigt trött på att behöva lämna in den hela tiden.
Jag är trött på att käka antibiotikan, trött på tabletter över huvud taget.
Trött på att gå hemma. Vill ha ett jobb så jag nångång kan få mitt egna. Vill verkligen ha det nu.
Jag är trött på att ta sprutor. Orkar inte äta. Tycker det är jätte jobbigt att man MÅSTE äta och man MÅSTE ta sitt jävla insulin var eviga dag.
Jag stänger in mig i själv i min kropp, jag kan inte andas.
Jag vill bara lägga mig under täcket i sängen och skrika och gråta. Men det hjälper inte.
Det kommer inte bli bättre för det.

Tråkigt det blev med ett depp inlägg!

Peace Out!  /Elin*


Kommentarer
Postat av: sundarii

Sänder en varm tröstande kram.... ♥

2010-10-22 @ 15:21:51
Postat av: Elin

Tack <3

2010-10-22 @ 16:50:34
URL: http://dumboelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0