Tisdag den 5:e Oktober 2010

Den här pinnen som är framför när man ska skriva låg jag och titta på ett tag.
Och för en stund fick mitt huvud slint och jag visste inte vad jag skulle skriva om.
Jag har gått på stan i 2 dagar i rad nu. Igår hade jag världens underbaraste dag med Johanna.
Vi möttes upp stan, gick och kollade lite bebiskläder och sånt. Käkade, sen kom Sara en sväng och chillade sen gick vi och handlade lite till bebis :D Sen åkte vi till Lambohov sen gick vi till Anita. Jag färgade hennes hår och klippte henne. Va hemma vid halv 11 igår och Johanna sov över och jag fick äntligen känna när bebis rörde sig :D
Så jälva mysigt!<3 :D hihi.
Vi kollade film och pratade MASSOR! Älskar dig min underbaraste och bästaste vän Johanna Persson!<3
Idag åkte ja in till stan för jag skulle till AMS så söta Mia mötte upp mig och följde med. =)
Sen gick omkring på stan och kollade lite sen mötte vi Sara (igen), hon är tydligen ute och trampar lika mycket som jag på stan haha :P Sen efter fika och allt åkte vi hem till mig. Alla la sig helt utslagna i min säng haha :P
Jag kände mig konstig i kroppen på bussen hem. Fick svettningar, yrsel och mådde illa som fan.
Men nu är det bättre, fortfarande lite illamående men inget annat. =)
Mia gick hem och lilla Sara somnade i min säng hehe :P
Nu ikväll tog jag och min kära bror Rille en sväng i hans super bil :P
Alltid lika kul att kunna umgås med honom =)

Peace out!    /Elin*

Blond..?

Kommentarer
Postat av: Johanna

Love you to bästaste Elin Andersson =) <3

2010-10-06 @ 11:50:43
URL: http://beestrong.blogg.se/
Postat av: Sara

Alltid lika trevligt med dig Elin :)

2010-10-06 @ 12:26:35
URL: http://onelife.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0