Tisdag den 26:e Oktober 2010

Nu har jag äntligen kunnat sätta mig ner och ta det lugnt. Har vart på hela Tornby idag med Emma.
Eller det känns så iaf. Vi träffade Anna också en sväng och tog en bit mat.
Kom inte hem för så länge sen och hållt igång hela dagen.
Jag köpte ett par nya skor idag, en eyeliner, en ögonskugga ett anteckningsblock VANILJ COLA! GOTT!!!
Har skrivit ut mina bokningar tills i morgon och renskrivit alla anteckningar.
Så nu är det bara i onsdag eftermiddag jag vill ha och resultatet efter. =)
Lovade ju er en bild på mina skor som jag köpte förra månaden.
Den kommer nu istället. Och även på mina nya skor också =)
Nu ska jag kolla på tv och ta det riktigt lugnt tills i morgon.

Peace out!     /Elin*



EN MÅNAD GAMMLA! LITE SKITIGA MEN ÄLSKAR DOM!!


DOM KÖPTE JAG IDAG! KLACKARNA ÄR INTE SÅ HÖGA SOM DOM SER UT! <3


WEEEEEEEI!!!!! I MORGON GÄLLER DET!! :D :D :D


Kommentarer
Postat av: Emma

BLÅDÅRE!

2010-10-26 @ 21:40:03
URL: http://theblackpuma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0