Söndag den 24:e Oktober 2010

Igår blev det bara lugnt. Umgicks med Johanna och Dennis hos Johannas mamma och Pelle.
Skönt att bara ta det lugnt när vädret inte var på topp.
Har regnat hela dagen idag med. Kan det inte vända till snö? :D
I morgon blir det att ringa lite samtal sen boka tåg/buss till Stockholm på onsdag.
Jag längtar som fan efter att se hur det går om jag får jobbet eller inte.
Skulle vara pricken över i:et om jag får det. <3
Väntar på att klockan ska bli 20.00 så jag kan få se på Ensam Mamma Söker. Tycker är skit bra :D
I morgon är det sista avsnitter av Lite Sällskap sen på onsdag sista avsnittet av Kungarna Av Tylösand.
Vad ska man kolla på efter de då?


Förstår inte hur en människa kan ändra en annan människa så mycket.
Tycker det är synd. Riktigt synd.

Peace Out!    /Elin*



Hahah skapligt gammal! :P

Kommentarer
Postat av: Anna

Är helt med dig på den punkten. Och det är helt sjukt hur en människa kan tillåta sig att ändras, för den är tydligt medveten om det eftersom lögner är dennes vardag. Jag ska hitta på ett super ämne att skriva om. Vill också ha lite teman i min blogg.

2010-10-25 @ 13:47:10
URL: http://cervix.blogg.se/
Postat av: Anna

Du kan skriva om sånt som det diskuteras om i tidningar eller ämnen som är lite för känsliga men som ändå måste tas upp. Du kan skriva om familjerelaterat våld, olika kändisar som har gjort något helt galet, Skyhöga lottovinster som skulle kunna delas ut till alla i Sverige, kändisars otroligt höga löner men likt förbannat får dom gratis grejer. Det finns massa att skriva om så bara läs en tidning och om du hittar något intressant så skriv om det :)

2010-10-25 @ 14:22:27
URL: http://cervix.blogg.se/
Postat av: Elin

Precis. Att man kan tillåta en annan människa göra så.



Tack för tippset! :D

2010-10-25 @ 17:30:11
URL: http://dimboelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0