Söndag den 10:e Oktober 2010

Idag är det söndag den 10 10 10.
Min kropp är jätte konstig. Har haft ont i magen nu sen i onsdags och det blir inte bättre.
Ska börja med mina magtabletter igen och se om det hjälper.
Jag är ju inte så jävla förtjust i att svälja tabletter. Lite av en fobi kan man säga.
Tvingar i mig mina P-piller varje dag, visserligen är inte dom så stora men det är tabletter haha :P
Skit känslig mot sånt där. Vet inte riktigt varför men alla har ju fobi för nått och mitt är tabletter :P
Helgen har varit bra.
I fredags vart det jätte lugnt. Umgicks med bror Rille på kvällen. Åkte till brasken och umgicks med alla som va där.
Igår var det 25 årsfest för Micke. Vart jätte lugnt för min del. Vågade inte dricka för magvärken.
Kände av kvällningar redan på fredagen så vågade inte dricka så mycket.
Så i morgon ska jag komma överäns med tabletterna. :P
Idag är det 1 vecka kvar tills den 17:e Oktober.
Då jag ska åka till Stockholm. Börjar bli lite nervös faktiskt :P
Men jag ser fram emot det nått så förbannat. Kan fan inte beskriva det alltså.
Om det blir som jag hoppas så har en av mina drömmar gått i uppfyllelse.
Och då kommer ni få Världens gladaste Elin Andersson! :D
Men jag ska inte ta ut för mycket i förskott om allt bara skiter sig.
Men jag ser ljust påt alltså =)
Idag blire bara massa chill.. Har städat lite och renbäddat och ska snart hoppa in i en dusch sen gå iväg till centrum sen invänta Ensam Mamma Söker klockan 20.00 :D
Sen kanske söta Sara Karlsson skulle titta förbi =)

Peace Out!  /Elin*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0